|
D – RESMİ VAKIF SENEDİ DEĞİŞİKLİĞİ
|
|
|
|
E – BİREYSEL GELİŞİM PROJESİ
|
Türkiye’deki insan kaynakları kalitesini artırmak amacı ile 1999 yılında kurulan Türkiye İnsan Kaynakları, Ülkemizin Doğu ve Güneydoğu bölgelerindeki üniversitelerde okuyan gençlere yönelik karşılıksız bir eğitim ve burs yardımı projesi olan “İnsan Kaynakları Kalitesini Artırma” ( İKKA ) projesini uygulamaya koymuştur. Ankara Üniversitesi ve Fırat Üniversitesi’nin katkılarıyla yürütülen İnsan Kaynakları Kalitesini Artırma Projesi çerçevesinde 1999 yılı çalışmalarımız başarıyla sonuçlanmıştır. Proje iki bölümden oluşmaktadır:
|
|
1 . Burs Programı : Vakıf Yönetim Kurulunun belirlediği kriterlere göre seçilen üniversite öğrencilerimize 2. sınıftan itibaren öğrenim harcı, ders kitap araç gereçleri ile yurt masrafları karşılanmıştır. Ayrıca kendilerine Yönetim Kurulunca belirlenen miktarda kişisel harcamaları için harçlık ödenmiştir.
|
|
2 . Oryantasyon Programı : Fırat Üniversitesi’nden seçilen beş öğrenci ile Ankara Üniversitesi’nden seçimleri yapılan beş öğrenci Oryantasyon Programı’na alınmıştır. 4 Temmuz 1999 – 4 Ağustos 1999 tarihleri arasında uygulanan bu programda yer alan eğitimler İngilizce, Bilgisayar, Türkçe, Diksiyon, İletişim, Beşeri İlişkiler ve çeşitli konular üzerinde verilen seminer programlarından oluşmuştur. Öğrencilerin Ankara’da bulundukları süre içinde konaklama, yiyecek, ulaşım, sağlık ve diğer tüm masrafları Vakfımız tarafından karşılanmıştır.
|
|
Seminer/Ders Adı Eğitmen Adı
|
İngilizce Türk - İngiliz Kültür Derneği
|
Bilgisayar Tepum / Microsoft Türkiye
|
TİKAV’ın Misyonu Şafak Akın ( TİKAV Yönetim Kurulu Başkanı )
|
Türkçe Prof. Dr. Hamza Zülfikar ( Ankara Üni. Dil ve Tarih Çoğrafya Fak.)
|
Doç. Dr. Halil İbrahim Usta ( Ankara Üni. Dil ve Tarih Çoğrafya Fak.)
|
Diksiyon Selma Yeşilbağ ( TRT Ankara Televizyonu )
|
İletişim Atiye Bostancıoğlu
|
Beşeri İlişkiler Hülya Özden ( Emlak Bankası Eğitim Müdürlüğü )
|
Girişimcilik Hamdi Akın ( Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı )
|
Eşli Danslar Türk - Amerikan Kültür Derneği
|